Pārlekt uz galveno saturu

1. IZVĒLIES ĒRTĀKO VEIDU, KĀDĀ VĒLIES IESNIEGT SŪDZĪBU VAI IEROSINĀJUMU!

Klātienē:

  • Iesniedzot rakstisku sūdzību RSU Studējošo pašpārvaldes birojā C-213!

  • Iesniedzot rakstisku sūdzību Studentu servisā (Dzirciema ielā 16, K-100)!

Elektroniski:

  • studentuservissatrsu[pnkts]lv (studentuserviss[at]rsu[dot]lv)

  • spatrsu[pnkts]lv (sp[at]rsu[dot]lv)

  • atsauksmesatrsu[pnkts]lv (atsauksmes[at]rsu[dot]lv)

2. SŪDZĪBĀ VAI IEROSINĀJUMĀ NORĀDI:

  • savu vārdu, uzvārdu (pēc izvēles);
  • norādi fakultāti, programmu, studiju gadu, studiju kursu un docētāju, par kuru raksti sūdzību vai ierosinājumu;
  • īsi un konkrēti apraksti problēmu saistībā ar programmu, studiju kursu vai docētāju!

3. SŪDZĪBA VAI IEROSINĀJUMS TIEK IESNIEGTS STRUKTŪRVIENĪBAI!

4. JA VĒLIES UZZINĀT, KĀDAS IR KATEDRĀ PLĀNOTĀS DARBĪBAS SITUĀCIJAS UZLABOŠANAI VAI PROBLĒMAS RISINĀŠANAI, SAZINIES AR STUDENTU SERVISU VAI STUDĒJOŠO PAŠPĀRVALDI!

 

Svarīgi!

Sūdzībā var norādīt savu vārdu un uzvārdu vai nenorādīt (iesniegt anonīmi).

Sūdzību vai ierosinājumu var iesniegt gan rakstiski, gan mutiski.